lördag 4 januari 2014

Det är banne mig inte lätt!!

Mitt oglamorösa yrke till trots gillar jag att vara fin och känna mig kvinnlig emellanåt.

Detta gör att jag försöker hålla benen rakade och armhålorna fria från hår, jag vill även se till att det inte ser ut som att jag har ett virvelmarsvin innanför trosorna så den kanten får sig ett par drag med hyvlen också.
MEN!

Av någon anledning blir det ibland lite oönskad effekt efter mitt tilltag...
Önskan är en slät hud helt fri från hår, den bistra sanningen ser mer ut som en nyplockad gås med rodnande prickar. Jättesexigt, verkligen :(

Nu påstår den underbara mannen att jag får skylla mig själv då jag "bara" tar något blad och krafsar över mitt tilltänkta arbete snabbt, han säger att jag måste lägga undan min hyvel och byta blad ofta.
Men om inte hyveln ligger i duschen glömmer jag ju, så den ligger lite var stans i duschen, används säkert av andra och trillar såklart ner och åker runt på klinkersgolvet...

Det är banne mig inte lätt att vara kvinna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar