tisdag 7 januari 2014

Det hade kunnat gå illa, väldigt illa!!

I går kväll när jag fodrade i lösdriften för natten hade det kunnat gå illa, väldigt illa!!

Jag lyfte av undertråden och hukade mig in under övertråden med påsen hö, klappade om tjejerna lite och hukade mig ut igen samtidigt som den underbara mannen tog undertråden för att stänga.

Precis då blir han skojfriskt och petar mot min rumpa med handtaget som för att ge mig en stöt, han blir lite för oförsiktig och handtaget får lite kontakt och skickar ut en fräsande ljuslåga mellan sig och mina mjukisbrallor.
Jag hör också hur det fräser till och sen börjar han skratta helt hysteriskt när det går upp för honom att jag hade lika gärna kunnat få en stöt i röven och jag verkligen HATAR ström.

Då hade det kunnat gå illa för den underbara mannen, väldigt illa! ;-)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar