fredag 7 juni 2013

Förväntat hångel i kärlekstunneln?

Hamnade även idag på lunchdate med den underbara mannen, när vi satt och åt ringde den likasinnade grannen och undrade om vi skulle äta lunch ihop i Trosa för dom var också där. Vips blev det dubbelt så trevligt.
Härligt att sitta på uteservering och insupa den svenska sommaren när den är som allra bäst!

Annars har dagen varit mest lat för min del, lite hästfix bara. Den underbara mannen fick för sig att tvätta fönstren och byta bromsar på min subba, båda lika nödvändiga att få gjort.

Kan meddela att jag visst började ladda för Grönan redan i natt då jag drömde att jag åkte en jätteläskig karusell, flera gånger också...
Gaby har hotat (lovat) med att vi ska åka ALLT! Precis allt!! jag blev då lite ängslig om hon förväntar sig hångel i kärlekstunneln, haha.

Vi får se hur många av oss som vågar åka den här nya?

Vi verkar bli ett gediget gäng brudar, tror vi är uppe i nio stycken och en tionde som förmodas komma på efterkälken, vore skoj om man träffade på fler kända ansikten där det är alltid skoj tycker jag. Sååå har du tänkt åka till Grönan gör det i morrn!

Har handlat lite resdryck, för det vore väl hemskt om man blev törstig på tåget och inte hade packat ordentligt? Kanske ska man packa med någon extratröja om vi hamnar på restaurang efter Grönan, för risken är ju att man inte är helt ren efter en heldag i karusell.
Min gamla? klasskompis Pia kommer hit (från bonnlandet) redan ikväll och jag antar att vi kommer att måsta ta ett glas vin och fnittra en del, ååå va den underbara mannen kommer att tycka om oss då.

Ska såklart ta med kameran och jag lovar att det kommer ut bilder sen, vädrets makter har utlovat lättklädda  salongsberusade pumor, ja, typ! ;-)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar