måndag 25 mars 2013

Dags för en vit vecka!

Det blev en vääldigt lugn eftermiddag igår, det inplanerad årsmötet vågade jag inte åka på då det var lite osäker stämning i magen :/
Jag tappade upp ett varmt bubbelbad och sjönk ner där med en god bok, med fönstret vidöppet och med kvittrande fåglar utanför blev det väldigt rart att bara njuta och glömma både migrän och söndertorkad röv!
När jag blev nöjd på vatten flyttade jag mig till sängen där jag läste klart boken och mobilspelade Candy crush en stund.

Kröp sen upp i soffan med en tallrik plockmat, kyckling, skinka, avokado och några soltorkade tomater.
Har bestämt mig för en vit vecka nu och med vit vecka menar jag inget rött kött, har köpt hem fisk, kyckling, tonfisk, ägg och avokado. Dags att lägga in högväxeln inför min bikinivecka ju och någon berättade för mig att man kan bli dum i huvudet av att äta för mycket rött kött och det vill jag ju inte ;-)

Vaknade faktiskt utan huvudvärk idag och det är ju tur då jag ska upp en sväng till den kungliga hufvudstaden, vilket tåg jag ska ta har jag inte bestämt, vill/ska jag strosa en stund innan eller hoppa över det... Morgonens dilemma :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar