fredag 29 mars 2013

En grövre snygging!

Å, vilken härlig latismorgon jag fick med sovmorgon då Lena skulle släppa ut hästarna.

Min vana trogen vaknade jag 06.20 och tänkte att nu är nog klockan halv nio, va skönt... Kollade på klockan, suckade och försökte somna om, vilket jag faktiskt lyckades med och sov längre än jag gjort på länge.
Halv åtta klev jag upp, drog på mig morgonrocken och den klev jag inte ur förrän klockan tio.

Har suttit ute med den underbara mannen med näsan mot solen, han har lagat och satt upp fågelmatbordet och sen har jag stått och gosat med Qråkan i hagen. Det är en riktig knähäst, han älskar att stå och puffa, slicka, och ledsnar aldrig på det.
Tyckte nog när jag tittade på honom idag att han blivit lite grövre och kan bara än en gång konstatera att det kommer att bli en riktig snygging!

Börjar bli en stor kille på fyra år :)
Här finns lite mer bilder.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar