tisdag 26 mars 2013

Har jag något i magen?

Börjar undra lite om vad som händer i min mage, är fortfarande inte ok efter helgens totala urtömning.
Har lite småont till och från och det knorrar i olika stämmor och när det är dags är det jävligt bråttom in på muggen och än mer bråttom att rikta in röven över toan, skit kul.. not!
Har jag ätit något som lurar kvar med någon bacillusk eller är det något stressrelaterat som är orsaken?
Det jobbiga är ju att jag hela tiden får för mig att jag börjar bli magsjuk och det i sig är ju enorm stressande för en som är paniskt rädd för att spy, går att läsa mer om här.

Min inplanerade fiskdiet kommer extra lämpligt denna vecka alltså och så hoppas vi att detta lugnar ner sig så magen blir finemangs igen!
Vi får väl se om det har en positiv effekt på vikten, då kan det ju vara värt att ha knorrmage några dagar....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar