söndag 31 mars 2013

Fånga mitt intresse!

Jag har några sidor på internet som jag återkommer till varje dag, som tex vädret, facebook, nyheterna och hästnet.
Jag har också några bloggar jag läser varje dag och några jag är inne på ett par gånger i veckan, jag är inte en specifik hästbloggsläsare utan jag attraheras av en väldig massa olika saker.
Det viktigaste är att bloggen väcker mitt intresse, jag VILL vilja gå in och se efter om det skrivits något nytt om det så handlar om häst, vardag, humor, mat eller fitnes etc.
Jag är en allätare men en kinkig sådan, jag vill inte läsa inlägg efter inlägg om vad hästen gjorde på träningen eller ridturen eller se både frukost lunch och middag på bild eller se spaltmeter av bilder på samma objekt i olika vinklar, alltså i princip liknande inlägg varje dag.
Däremot är det kul om någon delar med sig av sina träningstips och andra större framsteg på träning eller i vardagen, jag uppskattar inlägg som man blir glad av, gärna med humor blandat med vardag och allvar... Alltså, fånga mitt intresse.

Några av de bloggar jag läser är folk jag känner mer eller mindre, några har jag "trillat" in på och en har jag hittat när jag sökte på namnet på en av hästarna jag provred innan jag köpte tindra, då jag gillade den hästen... (den verkar dessutom vara frisk...)
Jag tar gärna tips om just du har eller vet någon blogg som är värd att läsa, vill ha uppdateringar skapligt ofta annars ledsnar jag också.
Tipsar gärna er om kul bloggar och idag vill jag påa för en lite annorlunda blogg, nämligen denna!

Läs gärna och kommentera sedan om vad du tycker om denna tuffa (gaaalna:)) tjejs förfaranden...

Lägg till bildtext

1 kommentar:

  1. Vad är det för blogg du läser om en häst du gillade? :)

    SvaraRadera