måndag 18 november 2013

Ett stort tomrum som blir svårt att fylla...

Ja, va tusan...
Det är så tomt utan dig. jag saknar dig redan, det är ett stort tomrum som blir svårt att fylla :(

Mina blommor jag älskat, odlat och skött om är borta....

Den underbara mannen har aldrig gillat min djungel och nu kände jag mig svag i en fas i livet att det var dags för en förändring!
Så alla mina stora krukväxter har fått nya ägare.
I vardagsrummet har jag nu några stora julkaktusar och ett ödesträd och i köket trängs mina älskade orkidéer. (dom stannar!!)

Helt klart måste jag omstrukturera lite bland våra saker då det ser löjligt tomt ut men det kan jag lösa, det lovar jag :)


Borta :(

Borta :(

Borta :(

Nu måste jag få fritt spelrum på typ Ikea eller liknande då jag måste! ha någon piedestal eller så till julkaktusarna, sen vill jag ha en till ny golvljusstake och då menar jag en STOR!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar