onsdag 11 september 2013

Bilder, bilder, bilder

Obeskrivligt skönt att sova i den egna sängen och ännu bättre få somna i den underbara mannens famn!

Vaknade i morse med högre feber igen så jag fick snällt ringa och boka tid på VC för någon sorts provtagning, har aldrig haft feber i över en vecka förr, eller jo en gång och då hade jag lunginflammation...

Tänkte bjuda på lite bilder från resan men delar nog upp detta på ett antal inlägg då jag faktiskt är lite medtagen och vill gå och lägga mig en stund igen.

Syrran och Pia, första dagen i vår egna farsu.

Nix foten hann inte fjälla klart så en del fotfjäll bjöd jag poolområdet på!

Pia med en av de gula muggar vi hann dricka en hel del sprit ur under veckan!

Även jag hann få in vanan med den gula muggen....

En vanlig syn på bordet

Såklart fanns det ett gäng runtstrykande katter om denne hade gjort sitt jobb hade vi aldrig fått detta problem....

Jag har nog aldrig eller jag HAR aldrig sett så många flygplan i hela mitt liv då de gick in för landning precis över vårat hotell. När de passerade gick det inte att prata med varandra då det mullrade som attan...

Vi bodde där planen gick ner för landning

Jag och Carina, här syns det nog att jag är lite febermosig


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar