torsdag 20 december 2012

Det som göms i snö

Vi har en familjemedlem som är en riktig snuskis. När denne bodde med oss i huset gjorde han sina behov närhelst och varhelst han behagade, inte så trevligt vill jag meddela.
En otrevlig och ganska pinsam incident var när vi bodde i vårt förra hus och renoverade källaren då en målare kom för att hjälpa till.... När jag gick ner i källaren för att beskåda hans verk efter en lång dag konstaterade jag att han hade haft sällskap av en riktigt illaluktande tämligen lös "hög" som vår vän placerat på några golvskyddspapper.
Annars var den vanligaste rastplatsen i vårt badkar.
Nåväl när vi flyttade ut på landet blev det så att vår vän fick flytta ut i stallet för att göra lite nytta. Han är väl inte så mycket mer rumsren nu kan jag meddela och han gör glatt sina behov så nära huset som möjligt eller mitt på gårdsplanen och den senaste placerade han väldigt olämpligt på altanen som husse byggde under sommaren, någon lever farligt på gården, myyycket farligt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar