lördag 17 augusti 2013

Ingen nämnd, ingen glömd!

Regnet det bara öser neeeer!

Men i form av ett hyfsat mjukt sommarregn som faktiskt går att vara ute i utan några större problem.
Det blev en skrittur med Gaby i skogen, trots att Qråkan behöver skolas på banan passar jag mig för att rida där för mycket, omväxling är bra både för kropp och knopp!
Sen fick han stå inne och äta lite extra hö vilket han har fått göra nu ett par veckor, inte för att vi har dåligt med bete, inte alls. Utan för att jag vill att det ska finns lite mer att "ta av" nu när han går igång med lite mer arbete.

Mina två nya hyresgästers matte och husse flyttade in med sina saker idag och jag tror att de känner sig nöjda med sitt nya ställe, hästarna har ju redan boat in sig och verkar trivas finemang.

Det blir nog en kul vinter med alla trevliga människor som står här, ingen nämnd och absolut ingen glömd! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar