söndag 4 augusti 2013

Vill inte bli fördärvad....

Har blandat solsängen med lite småpickel på gården idag, i morgon ska stallet tvättas så det blir en del pyssel även i morrn.
Känner i skinnet att solen tar, så jag kan nog behöva vara inne i stallet i morgon så jag inte bränner mig fördärvad :)

Det blev en härlig ridtur på Qråkan med dotter och Lillan, lagom ljummet i skogen och lagom med småsnack... Trevligt trevligt.
Socialträning blev det också för Qråkis då vi mötte flera bilar på smal grusväg, han bryr sig inte ett smack vilket gör mig så glad.
Däremot blev han rädd när vi skulle rida in på en skogsväg och någon hade ställt av en harv där, men han sansar sig snabbt och blir nyfiken och går förbi utan att tveka bara med ett litet snorkel i ena nosborren.

Avslutade med att ta en vänster och en högergalopp på banan, check!!
Nu tänker jag krascha i soffan en stund, sen soooova så jag är pigg inför min städdag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar