tisdag 27 augusti 2013

Vad jag är på jakt efter.....

Kanske, kanske var det lite svalare i luften när jag gick ut och fodrade hästar i morse, vaknade återigen innan klockan och jag hoppas jag fortsätter att vara så här "morgonpigg" även i vinter när det är mörkt och kallt och man inget hellre vill än att ligga kvar i sin säng....

Har haft enormt rolig underhållning på morgonen i form av hysteriskt busiga valacker, de bara fortsatte och fortsatte, så glada och så lyckliga!!

Idag kommer det att bli en spontansmitning från gården då det blir golunch med den likasinnade grannen och vi får väl se vart vi hamnar....

Måste också smita till någon sorts affär då jag måste ha ett par nya skor och eventuellt något nytt att ta på mig på Rhodos, får se om jag hinner det idag eller om jag ska ge mig själv en helt annan dag till det, kanske en dag i Stockholm är på sin plats?



Himlans snygga men inte riktigt vad jag är på jakt efter just nu. ;-)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar