söndag 14 juli 2013

Äkta ska det vara!

Dagen igår... Vad säger man? Svensk sommar när den är som bäst, helt fantastisk!

Om man bara bortser ifrån att jag fick tillbringa morgonen på toaletten och fullständigt tömma magen dååå.

Jag och den underbara mannen tog en rask promenad på morgonen åtföljt av en stund på solsängen, en sväng till affären och till den gård dit vi åker och köper färska grönsaker, mums!
Där smakar tomaterna tomat och då kommer jag på varför jag börjat peta bort tomaterna ut sallader etc, för de från affären smakar vattenblask!
Nä, äkta ska det vara...


Sen slappade vi loss fullständigt och bara softade förutom att den underbara mannen drog upp en björk som stod mellan huset och pumphuset, den började bli lite för stor helt enkelt och jag expierade några kunder som ville köpa foder och mineraler.

Svärmor och svärfar kom på spontanbesök med lite äkta vaniljglass och lite smarrig mango till det, de blev kvar hela eftermiddagen och det blev himlans trevligt.

Idag ska det bli hästspa här, en tjej kommer hit och visar en produkt man kan rengöra häst och utrustning helt utan kemikalier och jag är utlovad att det är enkelt och att det blir rent. Dessa produkter kan naturligtvis användas i hemmet också men här riktar vi såklart in oss på stallet och hästen :)
Har du inget för dig kl 14, kom hit.. Finns fika också!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar