torsdag 4 juli 2013

Den underbara mannen undrade......

Vårat TV serietittande har fortsatt hela våren mer eller mindre och nu är Game of thrones slut, The walking dead har inte släppt något på ett tag, (japp, tuffa jag som kan se på zombisar!Gulp :O!) varken Revulotion eller Revenge heller...
Vilket innebar att vi blev tvungna att hitta något nytt, vi kollade på några avsnitt av Bones, men den föll oss inte helt i smaken men fick ett tips om att Dexter som skulle vara bra.
Vi saknar btw nu ännu mer vår förra inackordering Laila som alltid gav bra förslag på Tv serier<3

Vi tyckte båda att första avsnitten Dexter blev lite wierd men faktiskt är serien välgjord och bra. Nu har vi ett nytt sommarnöje.
Fast igårkväll blev det avsnitt tre av True blood säsong 6, sen "Hela sverige grillar" och någonstans i mitten somnade den underbara mannen och drog fina timmerstockar i soffan tills jag buffade på honom typ tre timmar senare, då öppnade han ögonen plirandes mot tvn precis som om han just slutit ögonen och såååklart följde det som var på tvn...

Härom veckan gjorde han detta tre gånger när jag väckte honom i soffan och somnade om igen och den sista gången hade jag till och med stängt av tvn,,,då gick jag och la mig själv.
Den underbara mannen kom in i sängen klockan tre och undrade varför jag inte väckt honom.... yea right!

Timmerstockar eller ej så är det hemskt skoj när han gör sådär och det får han gärna fortsätta göra, han är bäst ändå <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar