tisdag 2 juli 2013

Motivationen är på topp!

Efter en god lång natts sömn vaknade jag helt mosig och vimmelkantig, funderade på om jag druckit igår men det hade jag ju inte... Det där med sömn är lite tricky, lagom är visst alltid bäst.

Men det var inga problem att skutta upp då magen redan hade vittring på pastasalladen med tzatsiki som stod och lurade i kylen, mums!
Ska nog ta en prommis/joggingrunda när maten sjunkit ner lite sen blir det en prommis/jogg med Gaby till kvällen också, lika bra att köra på när jag har motivationen i topp.

På Qråkfronten är det ju lugnt nu, han får komma in några timmar varje dag både för att jag vill att han får i sig sina mineraler samt en kur för muskler/leder jag ville att han skulle äta samt att han (jag) tycker det är skönt att "koppla ner" systemet inne i svalkan och vila.
I och för sig är de väldigt trygga i sin hage och ligger ofta som platta sillar och sover alla samtidigt, Qråkan och Lilleman är ju unghästar och det är skönt att de kan vila då de ibland behöver det mer, nu när de växer inte minst!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar