lördag 13 juli 2013

Vilken mardröm!!

I natt jag drömde... Ja det var inte en rolig dröm jag hade inatt, alls!

Jag drömde att jag dog, tre gånger. Varje gång vaknade jag med andan i halsen, lyckades somna om och fortsatte på samma dröm men dog på olika sätt. Riktigt obehagligt.
Vaknade ändå ganska utvilad kl sju och var som vanligt lite hungrig....

Är inte helt överens med min mage, den vill gärna göra lite ont och säga att det är akut dags att springa till toaletten, väl där händer det inte så mycket mer än att den knorrar massor åt alla håll :(
Skit också! Både bokstavligt och bildligt dååå!
Tar en imodium och ser glad ut ändå, solen skiner ju...

Bjuder på lite bilder ifrån eftermiddagen och kvällen igår. Njöt för fullt av min gård, min man, gullefölisar och lite fin ridning på ridbanan av dotter och Lillan.

Mitt nya coola nagellack från Jenny P.

Busk och klätterkrasse samt lite luktärt.

en ros i min tremastarblomma

Fin blomsterkorg.

Rensat lite ogräs :)

Winnie sover med hakan mot fönsterkanten

Mitt och den underbara mannens softarställe

Dotter stannar till och klappar på Sessan

Dotter och Lillan

Lite förvänd galopp

Vätskepaus

Kul bild! :)

Min stooora fina ridbana

Urgulliga Sessan (som jag egentligen kallar för Nåttlan)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar