fredag 26 juli 2013

Vakna med nackfraktur..

Resan gick finemang, jag somnade skönt på planet och fick mig en liten stunds skönhets sömn där.
Den underbara mannen är lite avis på mig som kan sova precis hur och var som helst. Inget ont som inte har något gott med sig efter utbrändheten... Eller?

På flygplatsen slogs vi emot den enorma värme som är här, tusan vad det kommer att vara varmt i morrn vid banan.
Väl på bussen fick vi "givetvis" vänta nästan en halvtimma på några eftersläntare som tydligen hittat på något annat skoj, tröttsamt!

Hotellet är superläckert och kuddarna i sängen är lagom platta, hatar stora kuddar då man blir halvsittandes i sängen och vaknar nästan med en nackfraktur.

Vi har släpat oss något varv runt i Budapest men det är för varmt för några stora utsvävningar, tur det finns många cafeer och pubar.
Det slutade med några timmar vid poolen, fett najs.

Nu har vi just ätit middag och funderar på om det är för tidigt att gå och sova, vi är rätt så slitna efter att ha varit vakna sen strax efter tre i morse.
Maten smakar tyvärr inte så mycket och den grönpepparstek jag åt ikväll var mer smaklös än min parmasallad jag åt till lunch. Klart besviken.
I morgon äter vi middag på ett annat ställe och hoppas på botgötelse;)
Ölen funkar så vi är ändå vid gott mod, tur va?
Nej nu är klockan nio och mina ögonlock hänger som Ikeapåsar, nu ska det snarkas och laddas för morgondagens Formel 1!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar