torsdag 18 juli 2013

Jag varnade henne!!

Vilken härlig slappardag jag haft.

Skönt att vila fötterna och skönt att vila huvudet, hur mysigt det än är att "turista" så är det folk och ljud överallt hela tiden. Det är kul ett tag sen uppskattar jag min lugna gård än mer :)

Det har blivit en stund på solsängen och lite plock inne. Sen kom syrran och vi färgade lite ögonfransar och jag fick bleka hennes utväxt, jag talade om och varnade henne för att jag är usel på hårvård och visst blev hon fläckig som en leopard i hårbotten... Solly ;)

Den underbara mannens solsäng

Syrran med hårgojs i.

Pysselbord.

Mina fortfarande ömma och svullna korvtår!

Lillan står och sover i stallet och den underbara mannen slickar på sin öl.

Sonen spricker av lycka när mamma tar kort *NOT*..... Just hemkommen från jobbet.

Syrran, visst blev det väl inte såååå himla ojämt blekt, visst... visst! ;-)

Alla killar står inne och pyser, Qråkan och Lilleman är nyfikna.
I morgon har jag inte heller några stora saker inplanerade, skönt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar