fredag 19 juli 2013

Jag kan om det behövs.

Verkar bli en liten "mellandag" och alltså inte så varmt som de senaste dagarna, jag klagar inte, hästarna jublar och hade det kommit en skvätt regn i beteshagarna hade jag också jublat.
Ingen fara än och jag har faktiskt tre hagar som vilar hela tiden, så än är jag inte orolig alls över betet. Dessutom har jag ett fält till jag kan hägna in om det skulle behövas.

Klockan är inte ens åtta än och redan är det full aktivitet på gården, Therese har kommit hit med sin Rappe för att skos av Calle. Eftersom hon ska flytta hit till hösten och använda Calle så tyckte hon att hon lika gärna kunde börja direkt.
Linda ska åka och träna på Hobbe och håller just nu på att koppla på släpet, det är kul när det "rör" sig här utanför.

Själv sitter jag i min morgonrock och slödricker en kopp te här vid datorn och den underbara mannen hänger i soffan med morgonteve.
Skönt med soft morgon, eller hur? :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar