tisdag 16 juli 2013

Ser fram emot jättemycket.

Även idag blev det en promenad med den underbara mannen och idag kom jag ihåg att stretcha efter, *klappar mig själv på den glömska axeln*!

Dock fanns det en anledning till att jag kom ihåg det nämligen en liten jäkla nackspärr som drog till sig precis när vi skulle börja gå. Nu har jag även tvingat (mutat) den underbara mannen att massera mig och jag hoppas att det släpper under dagen!

För i morgon ska jag smita ifrån gården igen och denna gång ska den underbara mannen med samt de likasinnade grannarna, vi ska leka turister i Stockholm och jag ser fram emot det jättemycket.
Med eller utan jäkla nackspärr!


Just nu väntar jag på hovslagaren som ska verka fötterna på Tindra och fölistjejerna, de står redan i stallet och såsar i svalkan med långa underläppar och dimmig blick.
Och hovis ska idag få bullar och en kanna saft med is i!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar