fredag 5 juli 2013

Here we go again!

Jag börjar så smått tänka på hösten och vintern och kände då att jag banne mig är värd en liten resa innan allvaret med full mockning, höpåsepackning, hästar in och ut och fodringar kors och tvärs.

Därför gick jag återigen ut på den resebyrå jag bokade den senaste (riktigt billiga) resan och bokade en till helt enkelt, denna gång åker jag med den likasinnade grannen och min syrra.
Det blir alltså tanthäng runt poolen, drinkar i baren och förhoppningsvis ingen nattklubb då inga ungdomar är med (och drar och tvingar mig att gå dit, *harkel host* ;-))
Det känns skönt att starta hösten på detta sätt och jag behöver få komma ifrån ibland.
Vi har bokat all inclusive även denna gång för jag tycker det är så smidigt och bra!

Vårt hotell
Stranden
Beacuse I´m worth it!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar