fredag 5 juli 2013

Nattliga annorlunda aktiviteter!

Jösses vad jag har varit aktiv inatt!

Jag drömde nämligen att jag ärvde ett torp nedåt i landet någon stans, när jag kom dit för att se torpet var det mörkt och jag gick in genom bakdörren som var öppen. Det var sunkigt, skitigt, mörkt och maaassor av saker huller om buller.
Jippi (not) tänkte jag vilket jäkla ruckel, detta säljer jag direkt måste bara sova en natt sen åker jag hem i morgon.
Jag sov i en soffa bland förtioelva katter, under soffan pilade det runt möss och det gick små parader av myror på golvet. En av mössen låg på en betongpanna och snarkade...
På morgonen sprang det runt katter, harar och mårdar överallt så mössen blev rädda och gömde sig.
Då såg jag en en dörr jag inte sett innan och öppnade, där öppnade det sig en gigantiskt sal i putsad sten med målade kreationer i taket som säkert var 20 meter högt med kristallkronor.
Det stod guldstatyer utplacerade och möblemanget var lyxigt.
Då kommer det fram en butler som bugar sig och hälsar mig välkommen till mitt residens som hette Torp, han undrar om jag vill ha lunch och ber mig se mig om i mitt hus.
Jösses jag hade ärvt ett slott...


Nåja, jag vaknade hemma i min säng med ett smil då jag nyss i drömmen insett att jag just blivit välbärgad, men såklart var det bara en dröm.

Självklart är inte pengar allt, men nog tusan gör det livet enklare att leva, så om någon inte har en arvinge är jag villig att ställa upp. OK?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar