onsdag 10 april 2013

Att hjälpa någon som mår dåligt?

Har vaknat flera gånger i natt och haft samma tanke i huvudet.
Någon jag känner har det tufft just nu och då vaknar min lust att hjälpa eller lindra, har märkt att dottern har ärvt min gen där då hon är precis likadan. Hoppas att jag i alla fall kan göra något i detta fall för denna person!

När jag åkte hemifrån igår märkte jag att snön har försvunnit bra mycket mer hos alla andra än hos mig, why??
Här ligger den glatt kvar och mina vårblommor lär väl inte vakna förrän till midsommar :/
Nåväl jag får möjlighet att sniffa på vårblommor i morgon och kanske kan jag köpa hem en kruka vår och ställa någonstans.
Och, nej! Det har inte kommit några pippisar till mitt fågelbord än, en skata har jag sett två gånger... sucka

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar