tisdag 23 april 2013

Jobbigt anfall!

Ett som är säkert är att jag aldrig blir för trött för att kunna äta, sitter nu proppmätt och ångrar att jag lyckades peta i mig allt på tallriken. Att man vräker på för mycket på tallriken är märkligt det också, när ögonen är hungriga får magen lida?
För uppfostrad som man är så ska allt på tallriken ätas upp, punkt!

Funderar också över väderprognosen, det utlovades ju regn idag och här duggade det smått när jag gick upp i morse men efter det har det varit uppehåll och senaste timmarna har solen skinit fint...

Hur fint vädret än är ska jag nu gå och lägga mig i soffan, läsa lite och slumra bort en stund av eftermiddagen, känner jag mig pigg efter det ska jag nog gå ut och göra något skoj med Qråkan.

Trots att jag är proppmätt är jag sugen på allt möjligt onyttigt, min mättnadsreceptor måste vara trasig för det ska ju inte gå att äta mer nu egentligen...
Glass, godis, salt lakrits, choklad, maränger med sprutgrädde eller varför inte choklad med rom och sprutgrädde...
Går och lägger mig i soffan och hoppas detta jobbiga suganfall går över!
Stackars jaaaag :/

1 kommentar: