måndag 1 april 2013

Kokt likblek kräfta!

I morse var jag så cool så att jag inte ens tittade på klockan första gången jag vaknade och klev inte upp ur sängen förrän 07.50.
Sitter nu fortfarande 09.30 med morgonrocken på och njuter av min lediga sovmorgon, solen skiner och väderprognosen ser lovande ut de närmsta dagarna, I like!
I går satt jag och den underbara mannen på altanen och bara njööt i solen, genast blir han klädsamt brun i ansiktet medan jag antar nyansen kokt kräfta och idag har det återgått till likblek igen? Orättvist...
Hursomhelst var det underbart att sitta där och sippa på en stor mugg varm choklad med rom och sprutgrädde avlöst av ett glas vitt kallt vin med en jordgubbe!

Vad ska man luras om idag då, eller inte. Jag är rätt så trist då jag inte uppskattar att lura eller luras, men om jag kommer på något lämpligt skojjigt kanske jag kan offra mig?

Nu tror jag att jag ska gå ut och borsta min snart ettåriga trollunge som fäller som tusingen sen ska jag nog aktivera lilla Qråk också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar