måndag 29 april 2013

Tystnad, tagning!

Jamen jävlar va det blåser ute, heeelt urblåst efter en förmiddag ute och dessutom periodvis tämligen tunnklädd.
Har faktiskt haft riktigt roligt, det var två olika inslag jag var med på och det ena GÅR det inte att missa att se mig (och det andra höra mig.. :)), detta ska sändas som inslag på eurovision song contest och de tippade på sisådär 130 miljoner tittare, Tackarrrrr =)

Om det skulle sändas på någon av delfinalerna eller själva finalen eller en per gång rådde det lite delade meningar om, men ena sketchen är det en engelsman som står och pratar på medborgarplatsen och den andra står vi i sverigetröjor som vrålande hejarklack.
Vråla är jag ju bra på så han som stod framför mig har nog halv tinnitus nu men va fan, det bjuder jag inget extra för!
Fick lite lästid på tåget som förövrigt är ett väldigt bekvämt sätt att resa på och nu har jag ju blivit lite varm i kläderna så jag hittar mellan tåget och tunnelbanan, hehe.

Här två bilder från en scen som spelades in efteråt, är ju lite svårt att fotografera när man själv är med...

Full fart på Götbacken

Regissör Felix Herngren pratar med fotografen

Men som alltid är det skönt att köra upp på gårdsplanen här hemma och gå in i sitt tysta lugna hus, hemma bra och bäst!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar