tisdag 2 april 2013

Tunga beslut!...

Ja, jag klagar verkligen inte över vädret då solen skiner och våren faktiskt är på intågande! Visst är den lite sen men den är här.
Har haft en härlig påskhelg med allt vad den inneburit, har sneglat en del på den underbara mannen och bara varit glad att han är min, tänk att man kan få ha så starka känslor så här efter över 20 år tillsammans.

I går blev det lite förvirrat på kvällen då det kommit ytterligare ett nytt avsnitt av The walking dead sen hade första avsnittet i senaste säsongen av Game of thrones kommit och givetvis blev vi tvungna att se bägge, efter det tittade vi på ett par avsnitt av Revenge, som är vår nya kvällsplåga.
Det blev lite snurrigt med alla karraktärer speciellt GoT som vi inte sett på ett tag, jobbigt I landsproblem!

Tog också ett beslut igår som gjorde den underbara mannen överlycklig (nej, det var inget sexuellt!) jag ska rensa bort några av mina krukväxter!
Har samlat på mig för många som blivit för stora så vi ska köra över några till dottern som nu har lite ytor att fylla, det blir fräschare och finare på båda ställen tror jag :/
Tre jättekrukor och två lagom stora får flytta, några av de blommorna har jag haft sen jag och den underbara mannen flyttade ihop...

Mittenkrukan på golvet ska bort.

Fyra krukor ska bort!

Det blir nog superbra, intalar jag mig då jag har liiite svårt att göra mig av med saker....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar