måndag 22 april 2013

Bakslag..se!

Borde få en medalj för att ha klarat av denna dag hitills. Ligger nu i soffan och mobilbloggar då mobilen är det enda jag orkar hålla i.
Fy bubblan va trött jag har varit idag. Men som en god mor har jag kört till Eskilstuna, väl där väntat medan sonen skrivit upp för körkort.
Efter det övningskörde vi runt i stan så sonen hann se några vägar innan uppkörning då han aldrig varit där innan. Sen vänta när han körde upp vilket gick strålande, tyvärr får han lov att skriva om och han hoppas på en tid redan nästa vecka.
Då sonen var rätt så mör körde jag även hem och på vägen stannade vi på banken och beställde kort och dosa till honom.
Väl hemma stöp jag i soffan och somnade som stenklubbad, nu laddar jag för att gå upp men kroppen vill bara inte riktigt än.
Vilar lite till och bestämmer mig för att det får vara ok att få dessa bakslag, synd bara på en dag då jag skulle åka och göra saker....
Pip o gnäll idag, i morrn är jag nog pigg igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar