torsdag 18 april 2013

Saknar honom redan....

Vaknade av att det blåste regn mot fönsterblecken och jag tänkte att det borde regna satan ute men det var bara ett vanligt vårregn med lite vind ibland.
Kan inte hjälpa det men jag störs inte speciellt mycket av regnet nu, den sista snön kommer att försvinna snabbare och lite fukt mot kinden är säkert också nyttigt :)
Sen vill jag såklart att det torkar upp och börjar växa grönt överallt!

Jag måste börja fundera på att införskaffa böcker till min solsemester, det är bara tre veckor kvar nu. Så om någon har typ harlequin pocketböcker till övers kan jag vara en lämplig mottagare.
Måste snart damma av resväskan och plocka fram lite sommar kläder, har ju inte riktigt funnits någon anledning att göra det för vädret här hemma än...
Trevliga problem att handskas med för omväxlings skull.
Fast jag är iofs en lättpackare, en sarong, några linnen, underkläder, bikini och pissetofflor. klar!
Suckar lite inombords och längtar efter värmen men saknar redan den underbara mannen som ska vara hemma och hålla ställningarna på jobb och gård!
Underbara han som ger mig möjlighet att åka och vila en vecka, han är bäst<3

Från vår bröllopsdag i Aug.

1 kommentar: