söndag 14 april 2013

Better be safe than sorry!

Efter att faktiskt kunnat ta lite välförtjänt sovmorgon har det varit en underbar vårdag med strålande sol och strålande sällskap.
På förmiddagen gick jag och Gaby ner för att löshoppa hennes Lilleman och min Qråka, ååå va de tyckte att det var roligt.
Fantastiskt kul var det visst också att vara lite lös, det blev en del bakutsparkar efter de hoppat sin "serie", skönt tycker matte att Qråkis kan få bralla av sig lite utan matte på ryggen :)

På förmiddagen var även Tina här och pysslade om sin fölisunge och sen passade vi på att vaccinera fölisarna och Qråkan mot botulism, better be safe than sorry liksom!
Sen fick jag en massage av Gaby, vääldigt praktiskt att ha både en "egen" massör och en veterinär i stallet.

Har också haft sällskap av dottern och en "gammal" bekantskap jag inte träffat på några år, det var superkul att återfå kontakten med denna lilla tjej, som vuxit upp till en intressant, klok och fin tjej.
Vi har tillbringat timmar att prata om gemensamma minnen och om framtiden, såklart har vi pussat hästmular och jag fick lite hjälp med pållarna också :)
Dagen har gått jättefort och snart är det bara nattning av pållar och skutt ner i sängen som gäller.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar