lördag 6 april 2013

Erkänner min fobi!!!

Slår ner röven på stolen efter att ha fixat stallet på förmiddagen, den underbara mannen hjälpte till så det gick fort idag.
Blev en liten tv stund i morse då vi startade dagen med några avsnitt Revenge, himla bra serie, spännande och underhållande!
Ska blåsa upp ballonger och pimpa huset för i morrn fyller den underbara mannen 40!!
Eller inte, han vill inte ha någon uppståndelse och jag vill absolut inte ha några ballonger, är det något jag hatar så är det ballonger. Kan faktiskt strunta i att gå in på tex Mc donalds om det är ballonger där inne! Hatar att de kan gnissla så där äckligt och hatar att de smäller, högt och ljudligt.
Vet varför jag har min fobi men ska inte hänga ut någon här i bloggen, men hon vet vem hon är den skurken! ;-)
Bläääää


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar