måndag 30 december 2013

Bildbombar er!

Året 3013 som gått med Qråkan i bild, klickbara bilder!

Vår absolut första träning juni 2013


Vacker vinterbild tagen de få dagar vi hade snö i December -13

Gosegrisen

Gullar med kissen och hussen

Tränare Hubertus Zedtwitz gillade mig!

Helt partiskt säger jag att jag har en så fin häst!

Framridning på klubbens KM, första "tävlingen".


Jisses så mycket det fanns att titta på

träning i hemmaridhuset

träning på Lilla Pålstorp för Jan-Ove Olsson

På kurs på Strömsholm för Linda Andersson

Tidig vår 2013 kan det vara typ 15 gången jag sitter på Qråkan?

Springer fint hemma på ridbanan


Maggans tränaröga missar inget!

Ibland går det inte som man önskar :)

Uppställd, men tittar åt fel håll.

Programridning för första gången för Gunilla Åkerman

Full fart på ridbanan


Spexar i sin hage

bästa hussen 

Qråkan och Lillan

Här konstaterar jag att rött inte är snyggt ihop med rosa thischa!!!

Inga hovar ingen häst, Marie har skott år mig många år nu...

Mums fillibabba

Qråkis i sin låda.

Maggan monterar dit öronsnäckan innan träning

Man måste få vila lite ibland också! :)



Nu blickar vi fram emot 2014 när Qråkan blir fem år, det ska bli så kul och spännande ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar