tisdag 31 december 2013

Min nyårshälsning, Gott Nytt ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅr!


Tänkte med några rader summera mitt år, ska försöka rimma så gott det går.
Jag startade året med stämning i rätten för Tindra, när jag blivit lurad kan inget mig hindra.
Väck inte denna devil!!!

Det blev en jobbig resa med allt jag fått möta, några tårar har min kind måstat blöta.

Fina fina häst!
Vill tacka alla som stöttat och peppat mig och de mina, en sådan gest gör människor fina.
Min Qråka du stora, fina och dyra, i ridningen tar vi en och annan lyra.
Från klarhet till klarhet tar du mig med storm, din kapacitet och vilja är för mig enorm.

Pussar sidennosen
Min fölis, mitt gull du är den vänligaste av dom alla, för din personlighet kommer alla förmodligen att falla.

Gullunge!
Den underbara mannen finns alltid här vid min sida, vet att du finns för mig både i glädje och när jag får lida.

Puss älskling
Vi har njutit mycket i år och tittat på Formel 1 bilar, skrattat mycket och skickat kärleks pilar.

Här trivs den underbara mannen

Mina barn, min kärlek för er är gränslös och för er gör jag allt, ifrån flyttstädning till att gå på Disco på Rhodos så ballt.
Min snygga son

Och min vackra dotter

Familjen är viktig och kan jag hjälper jag till, syrran behövde andningspaus, en bostad, vi blev visst en till.
Midsommarsyrra

Mamma, jag och syrran

Mina vänner är jag inte alltid duktig att hålla kontakten med, hör ni inte av mig är det inte vänskapen som är sned.
Ibland går livet före och jag snöar in på min gård, kanske är jag sliten en smula, men visar mig hård.



Det finns många jag gillar och gärna ser mer, men som hos andra rinner tiden och orken iväg och jag i soffan glider ner.
En resa till solen fick vi ändå till, sjuk som attans blev jag och fick sitta mycket still.

Carina, Jag, Pia och syrran

Jag, Carina och Pia på Rhodos

Den likasinnade grannen är en som "tar mig som jag är", vi har hunnit mycket skoj i  år och hon är mig mycket kär.
Jag och den likasinnade grannen
I stallet har jag hästar och folk som jag verkligen gillar, kissekatter också som alla nu killar.

Halva stallgänget efter en "röjardag".
Nya favoriterna

Röjer i hagen

Man måste vila lite också!

Jag nu hoppas en härlig kväll ni får, och önskar er alla ett gott nytt år.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar