söndag 22 december 2013

Ser såååå fram emot......

Phu!!

Vi hann till affären innan "alla andra" och nu har vi nog allt hemma som vi behöver för tre fyra dagar, väl hemma har vi slagit  in några till julklappar som "råkade" hamna i korgen.

Sen fick jag hjälp av den underbara mannen att fixa iordning stallet, har också mockat lösdriften, fyllt på spån och vatten där samt fyllt på fräsch torv i alla boxar så det är fint till jul!
Nackdelen idag är att jag mår sådär, domningarna har tilltagit och jag får hjärtklappning och känner mig snurrig bara jag rör mig mer än i vanlig promenadtakt.
Visst har jag bara ätit medicinen en vecka och även om jag inser att det är för snar tid att märka förbättring så trodde jag nog inte att jag skulle känna mig sämre, mutter och pip och gnäll!!

Nu har vi ätit lite lunch och haft dotter med fästman här och nu ska jag börja planera för min laxröra jag alltid gör till jul, ser såååå fram emot maten på julafton, Yummi!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar