söndag 1 december 2013

Ledsen bruden men du är helt knäpp!

Det är en tjej vi känner som har tillbringat en del tid här uppe i stallet och nu kan vi faktiskt säga det rakt ut!
Ledsen bruden men du är helt knäpp!


Om det är en katt, apa eller papegoja har hon inte bestämt sig för, bedöm själva efter bilderna nedan....

Mattes luva = mitt ställe!

Mattes (och alla andras) axel = mitt ställe!

Innanför alla jackor = mitt ställe!

På Qråkan = mitt ställe!

Hoppar över till husse = mitt ställe!

Axel igen = mitt ställe!

Gosa med hästmule på axel = mitt ställe!

Vår Rosé är inte normal på en enda fläck ;-)

Eller??

3 kommentarer:

  1. Inte vidare normal kanske, men en riktigt härlig tjej! :-)

    SvaraRadera
  2. Hon är så söt Hoppas dom hittar nåt fel armar domnar hade du inte i bena också låter ju inget bra så lite gnällig får du väl va du är ju bara mäniska du med men du är för härlig tycker jag hoppas du blir bra igen

    SvaraRadera