söndag 8 december 2013

Man blir ju så himla trött!!

Ååå va skönt att sova en hel natt, hur trevligt vi än hade i Fredags jag och Kattis så blir man ju så himla trött när det blir sent... och blött!
Man är ju liksom inte tjugo längre, fastän jag kan svära på att jag förmodligen trodde det vissa stunder i Fredags under den senare delen av kvällen... host, harkel!!

Slumrade till en stund på soffan i går eftermiddag men vaknade av att den underbara mannen också slumrade och drog en timmerstock så hög att jag nästan satte mig upp i givakt.
Kvällen tillbringade vi hos de likasinnade grannar vi har i trevligt sällskap och där bjöds det på god mat.

Kan säga att det höjdes mer än ett ögonbryn när jag med viss tvekan tackade ja till ett litet glas vin vilket jag smuttade på under hela kvällen och inte ville ha påfyllning.

Inte sååå sugen då! ;-)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar