torsdag 5 december 2013

Jävla amatör !

Det var inga problem på vägarna med varken snöglobb eller is men trots att jag tankade när jag åkte iväg och då passade på att kolla luften i alla däck glömde jag en annan superviktig sak...

När jag var på väg hem i mörkret på motorvägen blev jag ju givetvis omkörd av "alla" och mellan Järna och Hölö tog spolarvätskan slut, -jävla amatör sa jag till mig själv och jävla F&%%a sa jag till den bilen som körde om och formligen kastade sig in före och sprätte skitvatten på min vindruta....
Kom hem utan att ha skändat bilen med fler fula F-ord och med fortfarande någorlunda sikt genom rutan.

Träningen då, ja Idag var Qråkan avslappnad och mycket ridbar redan från start och det blev ett bra pass där vi kontrollerade start, stopp, takt och tempo samt red igenom bitar ut programmet för att avsluta med hela programmet.
Går han så på Lördag blir jag nöjd.se!! ;-)

Innan lastning, Candice skyndar sig bakom Q och tror inte hon hamnade på bild. Got ya!!

Qråkan står bara och är fin =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar