söndag 15 december 2013

Man blir nästan svettig...

Men så kul vi hade igår!
Vi åt massor med mat fick en ljuvligt god chokladkaka som Tracy gjort (utan mjöl), vi fick i oss en hel del vin och vi hade ett superspännande julklappsspel!

Min, min, min.... ;-)

Det blev smått krig på slutet om ett par sporremmar med blingbling på och på några andra braattha paket och man blir nästan svettig när man tror att tiden håller på att ta slut och man verkligen vill få hinna slå ett slag till.
Sporremmarna hamnade hos Madicken till min och Lindas förtret, va faan hon är ju hoppemänniska och behöver inte vara lika schnygg som vi väl?
Alla fick med sig någon liten grej hem och jag själv fick ett par tjocka vantar och ett fempack tåvärmare, toppen!

Ska lägga ut lite fler bilder senare men nu ska jag helt snart åka till Brolöten med Qråkan och rida :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar