onsdag 8 maj 2013

Bildbevis och det blev en sorglig kväll....

Ny dag nya möjligheter.
Var lite sliten igår på eftermiddagen så jag låg och slöslappade i solstolen ett tag, dock inte så länge att jag brände sönder även framsidan :)
Fick önskemål på FB om att lägga ut ett bildbevis på den tillpiffade kalufsen så jag gör väl det då!

Nej, jag kunde inte hamna rakt i bild och ja, allt slitet är nu bortklippt och Nej, jag  är ingen bra egofotograf!
Vi hade en sorglig kväll igår då vi hade en kille här och kollade på sonens EPA som nu ska säljas, den har varit kalasbra och fungerat som en klocka, men som allt skoj finns det ett slut.
Förhoppningsvis får den fungera som en glädjespridare åt en ny grabb och dennes familj som slipper skjutsa och hämta lika mycket!

Idag väntar jag hit hovis så kaffepannan puttrar, Qråkis ska få nya pjuck och fölistjejerna småtassarna manikerade :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar