fredag 10 maj 2013

Mitt stora smajl!

Nu saknas bara tandborsten i min packning, sen är jag redo för avfärd.
Som vanligt har jag blandade känslor med att åka ifrån gård, djur och framförallt den underbara mannen, men det ska bli fantastiskt skönt att bara slöa och slappa en hel vecka.

Gjorde några sista minuten inköp idag, som en ny bikini, nya pissetofflor och några Harlequinböcker.

Förmiddagen ägnades åt mitt fina riddjur, följde med Gaby och Lillan på en skogstur och Qråkis skötte sig utmärkt på nya stigar och i nya omgivningar! Nu blir det helt paus för honom en vecka sen kör vi på igen när jag kommer hem och nu är jag faktiskt lite sugen igen.
Hoppas det kommer att gå att blogga ordentligt från Rhodos annars får jag uppdatera er ordentligt när jag kommer hem.
Klockan är ställd på 03,20 i morrn och 07.25 lättar vi från Svensk mark, yes, yes, yes :)

Ler med mitt stora smajl och önskar alla en fin svensk sommarvecka här hemma!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar