onsdag 29 maj 2013

Massiv upprensning.

Sitter vid den underbara mannens dator för min är mitt uppe i en massiv upprensning då den underbara mannen sade åt mig att kryssa i en extra ruta för komprimering och satan i gatan vad den har komprimerat sen kl halv tio igår.
Är halvt vilse vid någon annans dator då jag inte har ett enda bokmärke här på mina favoritsurfplatser till morgonfikat.
Idag har vi lite äkta sommarväder ute då det faller ett regn fint från skyn, bra för huden och bra för gräset!
Orkar verkligen inte ödsla energi att klaga och gnälla på vädret, det gååår ju ändå inte att påverka och det finns tillräckligt många andra som gnäller på både väder och annat!

Har lite glädje nu efter besöket på trädgårdsmässan då krassen och luktärtorna frodas i sina krukor samt att de knölar jag köpt och glömde namnet på har exploderat i sina krukor och jag ser att två stycken börjar blomma också.
Ska ta bild och hoppas att någon med gröna fingrar kan identifiera dem åt mig.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar