onsdag 29 maj 2013

Jag är så nöjd!

Jag har åstadkommit något idag, något som gjort stor skillnad. Jag är så nöjd!

Efter att datorn komprimerat klart hela systemet vilket tog 11,5 timmar så tänkte jag att jag kanske skulle passa på att kasta några onödiga program, såklart vågade jag inte kasta så många då jag inte vet om jag råkar slänga något som behövs.
Men något jag däremot vågade kasta var något som stört min skärm ända sen jag råkade ladda ner det nämligen en jäkla typ toolbar som hamnade en bit ner i min bild och har alltså "delat" skärmen vilket har stört mig enormt.
Nöjd som en tupp är jag och jag ska verkligen försöka att inte ladda ner något mer, alls faktiskt!
Att göra stallsysslorna är inte något som tar speciellt lång tid denna årstid men jag ska gå ut och sladda ridbanan så den är i trim inför kvällens träningar. Vi är fyra ekipage som ska svettas lite, ska kanske smygfota de andra, själv är jag lovad att bli fotograferad av Lena och hennes stora fina kamera.
Ska bli spännande och se vad Maggan tycker om lille Qråk! Ska också bli spännande att se om han kan undvika sina jäklarns bakutsparkar.... mutter, jag är liksom för gammal för sånt!

Mattes prins monster!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar