tisdag 7 maj 2013

Ovälkomna bajsattacker och vad gör dom på djursjukhuset?

Förmiddagen gick i ett nafs.
Har tillbringat några timmar hos bästa Birgitta på Hårstudion i Gnesta, så nu är jag tillpiffad i håret inför resan. Slitna trista toppar borta!
Nu har jag just kollat att grannarnas hästar fått sin lunch, proppat i mig lite egen lunch och avslutar med ett stor glas c-vitamin, eftersom jag bara inte klarar av att dricka vatten så är detta ett sätt för mig att få i mig vätska nu när det är varmt.
Sen ska jag gå ut och lägga mig på solstolen och ge framsidan en ny nyans, gårdagens soltid gav en medföljande solsveda på röven. Kul,, verkligen!
Den underbara mannen fick smörja in mig hur mycket som helst igår och det bara fräste bort typ och jag lovade honom att inte ligga lika länge idag. (trots att framsidan borde vara roligare att smörja in?)

Jag har sen stallet kvar att mocka men det kan jag ta efter min tid i solstolen, vilket också är ett bra sätt för mig att ta en liten vilopaus.
Jag passade på att göra några inköp inför resan idag så nu finns det bla diarrepiller och tuggummi för ovälkomna bajsattacker och lock för öronen på flyget i nämd ordning!

Lite bra och ha!


Har inte hört något om Lilleman på djursjukhuset, men väntar och väntar... Hoppas han mår bättre!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar