söndag 5 maj 2013

Jag låg helt självlysande...

Med tanke på vinterns järngrepp under en sån lång tid skulle jag vilja starta varenda inlägg nu med "vilken härlig dag"!
För fy tusan va solen är underbar, tyvärr har min ovän blåsten också varit här men jag har bitit mig i läppen och inte gnällt så mycket!
Faktum är att jag skalade av mig kläderna och la mig på solsängen och njöt fett i flera timmar, tänkte att den blå/vita kroppen kunde bli liite smårosa i alla fall innan Lördag.
Usch, nu fick jag bilder i huvudet av en blåvitrosa knubbsäl eller något liknande...
Den underbara mannen blev i alla fall totalt bländad när han kom uppåkandes med traktorn när jag låg på altanen helt självlysnade vit. Släck lampan ropade han och skrattade gott, hur "vit" han än blir på vintern så är han ändå brun jämfört med mig.
Well jag är tydligen en synnerligen renrasig arisk art!
Skulle kunna be den underbara mannen att ta kort men ni vill verkligen inte se ;-)
Lovar däremot att det kommer knallröda bilder på mig från Rhodos!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar