onsdag 8 maj 2013

Bilder på min brända röv....

..skulle man kunna tro att jag tänkte lägga upp här, men sååå roligt ska vi inte ha!

Blir endast en förmiddag på landet i bild!
Häng med mig, bilderna ligger inte i synkroniserad ordning eller, jo, jag kanske har farit runt lite extra.

Bästa Marie fixar Qråkans fötter och han "gick upp" en storlek idag fram, stora killen :)

Qråkan slappar med lång hängläpp

Zeta står bland nyutspruckna ljusgröna träd

Kaffekorg till hovis

Qråkans gamla skor

Min fina Mårbacka jag fick av Lollo förra sommaren

Underbar syn på våren

Ormöga i rabatten

Winnie är en bergsget!

Tjejjerna!

Så lik sin mor, Razzia

Här blir det en match att knoppa manen sen :)

Zeta och Skrutt myser i sina vårhagar

Jag var duktig idag och plockade fram mina skor med stålhätta, klappar mig själv nöjt på axeln!

EPAn som inte längre "behövs" då sonen tog körkort idag, puss på honom!

Tussisar är söta på våren

Hobbe är fotomodell

Qråkan har något i munnen

Katt spatserar

Lite jobb måste också ske.

Indira står och myyyser i solen

Lillan letar rester från morgonhöet

Fidde kikar fram i skogen med Hobbe på andra sidan staketet.

Sådär, det blev en gedigen rundvandring. Nu väntar höpckning i påsar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar