onsdag 15 maj 2013

Hulkar i matsalen.

Ligger nu och fräser som en gödgris i solstolen, uuunderbart! Till och med badkrukismamma badar, såklart backande ner på stegen flämtande med ett plågat uttryck i ansiktet.
I förmiddags var jag och sonen på vattenlandet och åkte ruschkana med skräckblandad förtjusning, lite skoj faktiskt.
Börjar bli riktigt ledbruten i ryggen då sängarna inte är av högsta klass och solsängarna är som solsängar
är, obekväma. Har också ledsnat fett på cigarettrök som kommer som puffar runt här vid poolområdet och vårt rum ligger precis ovanför poolbaren så röken typ letar sig in till oss...
Maten är dock faktiskt helt ok och efterrätterna verkar passa dotter och fästmannen:)
Nu börjar det bli liv och rörelse på hotellet, första dagarna var det rätt så lite folk men det strömmar in fler varje dag. Säkert första veckan för säsongen tror vi.
Redan har jag en ofavorit som alltid snyter sig vid matbordet, så där högt och slemmigt med mycket snor, alltid i samma tygsnorduk och alla som känner mig väl vet att jag avskyr snor!! Hulkningsvarning.
Skulle vilja skriva att jag sippar på en öl men faktum är att jag dricker vatten än, det är väääldigt varmt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar