torsdag 9 maj 2013

Upp som en sol och ner som en pannkaka...


Det är precis vad som hänt och det är supertrist såklart men jag försöker att inte jaga upp mig för det så kommer jag tillbaka snabbare.
I går fram emot kvällen tog energin tvärslut och det enda jag orkade med var att doppa kroppen i ett bubbelbad för att sen sitta hålögd och helslut på rumpan.
Vaknade med jättehuvudvärken men inte fullt lika trött så hoppet finns för denna dag och den underbara mannen har lovat att ta ut mig på restaurang ikväll, I like<3

Måste också tala om att jag hade en fantastisk ridtur igår på min fina fina Quatersong alias Qråkan, vi hängde med Lillan och Gaby en skrittrunda i skogen innan vi tog ett litet pass på ridbanan.
Vi övade på att trava på fyrkantsspåret, övergångar mellan skritt och trav och några varv galopp på stora (och här blir den stor på vår 70*30 bana) mittvolten i båda varv.
Kan tjata mig blå om den här hästen men han är verkligen en kalashäst, inget känns jobbigt och svårt för honom än och han har bra kontroll över sin fortfarande gängliga omusklade kropp!

Det verkar också som att vi sålt EPAn och det är väl toppen, sonen fick körkort och EPAn såld samma dag och hämtas på Fredag. yey!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar