söndag 20 januari 2013

pinsam snuskråtta?

Tusingen också, det blev en söndag utan smitning.
Kände redan i slutet av veckan att jag antagligen skulle tacka mig själv för en lugn helg hemma. Hade nog inte tackat nej till något skoj förslag, men ides inte tänka själv.

Så söndagen blev en äkta slappardag, med en kortare promenad ner till grannen där vi satt en stund och njöt ute i solen med en liten pilleknarkare att smutta på, sämre kan man ha det.


Tur hade jag också att Gaby tog med sig massagebänken i bilen så jag har just klivit upp från en härlig massage, mjuk och smidig!
Har även nött röven lite i soffan, vi började kolla på en ny tv-serie igår som inbjuder till några gapskratt i varje avsnitt och skratta, det gillar jag.
Tycker själv att jag har ett mjukt klingande skratt men har fått meddelat för mig att det mer är som en hackspett eller kulspruta... Det låter ju inte riktigt lika charmigt...

Sonen brukar stirra på mig med sur blick om jag råkar få ett litet skrattanfall under tiden han spelar på sin dator, han påstår att det hörs i hela huset, genom hans mick och andra undrar vad tusan det är som händer hemma hos honom?
Alla mödrar med tonåringar har väl hört dem säga "mamma" med ett speciellt tonfall som avslöjar en viss skam, vad är deras problem, jag är ju bara glad! :)
För att spinna vidare på pinsamma mammor, uppskattar han heller inte mina underbart skojjiga skämt, jag har en jävligt snuskig humor som gärna går åt galghumorhållet älskar att pikas och retas vanlig humor och säger sällan pinsamma saker och skulle aldrig säga något snuskigt!
Harkel, host och blinkar oskyldigt med ögonen.
Ser jag inte oskyldig ut så säg??

Jag och syrran kramar en jätteba**e!

Nu var vi här igen... men , annars ÄR jag ganska normal.

1 kommentar:

  1. Det är sådant de bara får lära sig att ta, de små sönerna. :)

    SvaraRadera