onsdag 23 januari 2013

Ja, jag ljög!


Jag måste krypa till korset och erkänna en sak, jag har ljugit här i bloggen.


När jag gjorde det här inlägget försökte jag spela på min oskuld och det var väl inte heeelt sant då om sanningen ska fram.
Nu är det inte så att jag springer runt som en bastrombon hela tiden och jag kan heller inte fjärta i tvåtakt, efter min övergång till LCHV dieten blev det också mycket mindre av den extraluft som på ett otrevligt och ofta illaluktande sätt förpestar ens tillvaro.

Däremot har jag ett smått elakt tilltag som roar mig enormt!

Ibland när jag kryper ner mellan lakanen kan jag släppa en rejäl smygare, genast pressar jag ner täcket runt mig för att den inte ska smita ut och dessutom mognar lukten och blir gräsligt motbjudande i värmen under täcket.
Då blinkar jag förfriskt åt den underbara mannen och sneglar menande nedåt, vips är han under täcket och märker såklart omgående vad hans "roliga" fru gjort...
Huuur kul som helst..... jag vet, en elaking är jag! :)

Men, han älskar sin Pinsessa ändå!


2 kommentarer:

  1. Du e fasiken helt enorm!! Man får sig sina asgarv!! Heja! Kramis marie

    SvaraRadera